Jak Państwo wiedzą, naszą wizją jest osiągnięcie statusu producenta stanowiącego aktywne zaplecze sukcesów Państwa firmy. Z pewnością też, potwierdzą Państwo na podstawie własnych obserwacji, że reklamacje na bramy BiG TOR nalezą do rzadkości. Dlatego podjęliśmy decyzje o przeniesieniu Serwisu do Biura Obsługi Klienta i jednocześnie dokonaliśmy repozycjonowania naszej oferty na części zamienne. Nowy cennik części zamiennych uwzględnia wartość Państwa obrotów generowaną w roku poprzednim.
Wraz z indywidualnymi warunkami współpracy przesyłamy rabat na części zamienne adekwatny do obrotów osiągniętych w 2013 roku. Prosimy przyjąć nasze zapewnienie, że zgodnie z naszą misją, którą jest przecież rozwój poprzez lepsze wypełnianie potrzeb klienta także i w przypadku części zamiennych chętnie podejmujemy się ustaleń indywidualnych z uwzględnieniem Państwa rzeczywistych potrzeb i planów współpracy z BiG TOR na rok 2014. Przypominamy, że nasz serwis realizuje zamówienia w trybie 24 godzinnym - tj. wysyłka potrzebnych Państwu części serwisowych na Państwa życzenie może zostać zrealizowana odpłatnie za pośrednictwem firmy spedycyjnej w terminie 24 godzin.